El GM José Manuel López Martínez i el GM Marc Narciso Dublan. Jugadors del primer equip de l’Ateneu Colon. Han estat classificats per jugar el Campionat de Catalunya Individual Absolut 2026, a l’Hotel 4R de Salou del dia 9 al 16 de maig.
Hem de destacar, que aquests dos equips estaven formats per 1 Sub-12, 1 Sub-16 i 6 Sub-14. Que té molt més valor tot el que han aconseguit en aquesta final.
EQUIP de1a Categoria: Líam Caballero (Sub-12), Naoki Jiménez (Sub-14), Biel Amat (Sub-14) i Joan Villa (Sub-14).
EQUIP de 3a Categoria: Àlex Escolano (Sub-14), Jofre Gardela (Sub-14, Lluc Castel (Sub-14) i Gael Pineda (Sub-16).
Tots ells han jugat aquest campionat donant-lo tot en cada partida. Aprenent dels seus desencerts i creixent com a jugadors.
Setens de la classificació final a Divisió d’Honor. Ha estat una temporada molt complicada. Tot i això, els jugadors que han format part d’aquest equip s’han implicat al màxim i han aconseguit, malgrat totes les dificultats, mantenir-lo un any més a la màxima categoria. Molt orgullosos de tots ells. La temporada 2027, tornarem amb més força. Piti Colon!!
Segons per equips. Trofeu Memorial Jordi Puig. Raúl Marcos, Biel Amat i Dani del Rio.
En aquesta edició, han participat al Campionat de Catalunya per Edats, vint-i-sis jugadors/ras del nostre club (1 Sub-8, 1 Sub-10, 7 Sub-12, 13 Sub-14, 2 Sub-16 i 2 Sub-18), que han après molt en aquests dies de competició i com sempre, han lluitat totes les partides fins al final.
Estem molt orgullosos del torneig que han fet.
Felicitacions als premiats, participants, entrenadors i famílies.